söndag 24 januari 2010

Ett liv med många nyanser

Hej!

Jag heter Rebeca Gajardo och jag startade Visby Silvergrotta 4 år efter det att jag och mina barn flyttat från Chile till Sverige.
Butiken ligger i Visby på Gotland, en underbar plats att bo och jobba på. Vid sidan om företaget är jag ambasadör för kvinliga företagare på Gotland.
Numera driver vi Visby Silvergrotta som ett familjeföretag, där jag har hand om försäljning och inköp medans min man sköter IT och hemsida.Vi gör alla våra inköp i Mexico, världens största silverproducent, och där vi har personliga kontakter. Av den absolut bästa kvaliten!!!
Min tanken med att skriva bloggen är för att kunna berätta lite om äventyret som företagare och mitt ambasadörskap.

Hälsningar

1 kommentar:

  1. Vad kul!!! det är sååååå himla roligt,bara kämpa på =)
    kram

    SvaraRadera